Innowacyjne zastosowanie uszczelnienia systemu przyłączeniowego przeznaczonego do odprowadzania spalin z urządzeń grzewczych
Rozstrzygnięcie data: 16.06.2021
W procedurze przetargowej do projektu RPPK.01.04.01-18-0007/20 – „Innowacyjne zastosowanie uszczelnienia systemu przyłączeniowego przeznaczonego do odprowadzania spalin z urządzeń grzewczych” o numerze 2021-21489-45310, opublikowanego 11/05/2021 i zakończonego 14/06/2021, o planowanym budżecie projektu 3321000,00 PLN,
wybrano ofertę firmy :
NAREN Sp. z o. o.
Ul. Powstańców Śląskich 103/1
NIP: 5223017767
Link do bazy konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/45310?sekcja=ogloszenie
Ogłoszenie data: 11.05.2021
Numer
2021-21489-45310
Id
45310
Powstaje w kontekście projektu
RPPK.01.04.01-18-0007/20 – Innowacyjne zastosowanie uszczelnienia systemu przyłączeniowego
przeznaczonego do odprowadzania spalin z urządzeń grzewczych
Tytuł
Innowacyjne zastosowanie uszczelnienia systemu przyłączeniowego przeznaczonego do odprowadzania spalin z
urządzeń grzewczych
Zamówienia uzupełniające
Wprzypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć
umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno
najwyższą liczbę punktów.
Wykonawca musi wpłacić wadium w wysokości 1% wartości zamówienia netto. W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu
niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień braku możliwości skorzystania z zamówionego
sprzętu, jednakże nie więcej niż 10% łącznego wynagrodzenia netto. Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Punkty w ramach kryterium ceny netto- w PLN/walucie obcej – waga kryterium 50%- będą przyznawane
wg następującej formuły: C min
A n = —————– x 50% (waga kryterium) x 100 C r
C min – cena najtańszej ze złożonych ofert / najniższa zaproponowana cena brutto za dostawę spośród
złożonych ofert
C r – cena oferty rozpatrywanej /badanej A n – ilość punktów przyznana ofercie
Punkty w ramach kryterium Gwarancja – waga kryterium 25%- liczony w miesiącach od dnia dostawy
centrum będą przyznawane wg następującej przedziałów:
–okres gwarancji: pow 48 miesięcy – 25 pkt
–okres gwarancji od 36-48 miesięcy – 15 pkt
–okres gwarancji poniżej 36 – 0 pkt
Punkty w ramach kryterium Czas reakcji – waga kryterium 25%- liczony w miesiącach od dnia dostawy
centrum będą przyznawane wg następującej przedziałów:
–czas reakcji do 12 h i poniżej 12 godzin– 25 pkt
–czas reakcji do 24 h – 10 pkt
–czas reakcji powyżej 24 h – 0 pkt
Uwaga: w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP
z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego.
Punkty z oceny kryterium -a) – b) -c) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma
zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Wykonawca pominie
jedno lub więcej kryteriów w ocenie zostanie mu przyznanych 0 pkt w danym kryterium.
Warunki zmiany umowy
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z
wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
•zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,
mających wpływ na realizację umowy,
•zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
•zmiany terminu płatności,
•zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub
technicznego).
3. Zmiany muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie
strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Szczegółowa dokumentacja techniczna (opis techniczny) nawiązujący do parametrów zawartych w
pkt. „Opis przedmiotu zamówienia”
2)Aktualny odpis z KRS, wydruk z CEIDG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do
wykonywania określonej działalności,
3)Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,
4)Wzór umowy
Wykluczenia
Oferty będą podlegały odrzuceniu, jeżeli:
−Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego.
−Oferta złożona przez Wykonawcę/Oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym.
−Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
−Oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów
−Oferta została złożona przez Wykonawcę/Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem
powiązań osobowych lub kapitałowych.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym
osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się
wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w
szczególności na:
1.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-05-11
1.zał. 2 oświdczenie o braku powiązań kapitałowych
2.zał. 3 formularz ofertowy
3.zał.4 Oświadczenie RODO
4.zał. 1 wzór oferty
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Data opublikowania ogłoszenia
2021-05-11
Data ostatniej zmiany
2021-05-11
Termin składania ofert 2021-06-14
Dane adresowe ogłoszeniodawcy
Stahl System Janusz Graniczka 223
39-300 Chorzelów
NIP: 8171868979
Osoby do kontaktu
Jakub Krawiec tel.: 796860106
e-mail: j.krawiec@stahlsystem.pl
Części zamówienia
Część: 1
Tytuł części 1
Centrum cięcia laserowego z integralnym systemem spawania
Budżet części 1
3321000,00 PLN
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia do części 1
Typ
Dostawa
Podkategoria
Dostawy inne
Opis
Zautomatyzowane centrum cięcia laserowego z integralnym systemem spawania. Wyposażony w
zintegrowany System Sterowania , system ewidencji detali wyciętych gotowych do operacji spawania,
sygnały-informacje o gotowości urządzeń do operacji cięcia i operacji obróbki, status detalu oraz
podgląd statusu operacji na zewnętrznym komputerze PC.
w tym uwzględnić należy wymagania dla stanowiska spawalniczego laserowego: •�Laser włóknowy typu all solid-state laser
• Moc zródła laserowego minimum 3kW
• Sprawność energetyczna: min. 40%
• Typowa niestabilność mocy wyjściowej: +/- 1%
• Tryb pracy: Ciągły/Modulowany
• Laser wolnostojący z możliwością wykonywania czynności serwisowych w siedzibie zamawiającego,
• Głowica do spawania laserowego z systemem oscylacji wiązki
• System kontroli zabrudzenia szkiełka ochronnego.
• Głowica skanująca do kontroli spoiny
• Wymiary zewnętrzne(dł. x szer. x wys.): 70mm x40 mm x 191 mm +/-5 mm
• Pole widzenia układu optycznego: 14mm x 24 mm +/-2 mm
• Ilość linii lasera : 3
• Wysokość pracy głowicy laserowej od puntu spawania TCP: 150 mm +/-7 mm
• Odległość pomiędzy liniami lasera: 3,2 mm +/-0,5 mm
• Trzy linie pomiarowe które w sposób bardziej dokładny pozwalają do wykonanie pomiaru szczeliny spawalniczej
• Wykrywanie łącza spawanego bez szczeliny
• Praca w trybie online jak i offline
• Gotowe protokoły komunikacyjne do robotów
• Pozycja instalowania głowicy na wysokości do 170
• Odległość linii pomiarowych od jeziorka spawalniczego do 20 mm
• Osłona prze odpryskami optyki , wymienne szkiełka ochronne
• Przedmuch powietrza tworzący nóż powietrzny który wydmuchuje dymy spawalnicze z pod osłony
• Oprogramowanie z wszystkimi typami złączy spawanych.
Wymagane elementy, funkcjonalności i parametry techniczne dla robota spawalniczego :
• Udźwig min 50 kg
• Zasięg min 2000 mm
• Powtarzalność robota nie gorsza niż 0,06 mm
• Oprogramowanie do sterowania i programowania inteligentnych czujników laserów liniowych do
kontroli spoin w czasie rzeczywistym
• Ilość osi robota 6
• Możliwość podłączenia dwóch dodatkowych osi 40 A – sterowanych z poziomu sterowania robota
(w tym niezbędne zasilanie, interfejsy)
• Język menu: Polski
• Panel operatora z kolorowym ekranem dotykowym min 8″
• Możliwość wykonywania synchronizowanych ruchów wieloosiowych w trakcie programowania robota poprzez fizyczny manipulator wbudowany w programator
• Możliwość odłączenia programatora robota od kontrolera w trakcie pracy, możliwość pracy robota bez podłączonego panelu obsługi
• Złącze w kontrolerze do podłączenia układu bezpieczeństwa sygnały E-stop i Naruszenie strefy
• Możliwość bezpośredniego podłączenia do kontrolera urządzeń wskazujących tj. mysz i klawiatura oraz zewnętrznego monitora
• Programator przystosowany dla osób prawo i lewo ręcznych
• Kontroler zgodny ze środowiskiem Microsoft Windows
• Możliwość programowania-symulowania offline na bazie oprogramowania opartego o środowisko
Visual Components
Specyfikacja Lasera do cięcia i Obróbki detali
• Możliwość integracji z systemem spawania
• Automatyczny załadunek i rozładunek obrabianych elementów.
• Udokumentowane doświadczenie w projektowaniu, wykonawstwie, instalacji i uruchomieniu systemów spawania laserowego minimum 4 lata minimum 7 projektów z możliwością wglądu na miejscu instalacji.
• Wolnostojący Laser Fiber
• Głowica 3D -możliwość cięcia profili i rur pod kątem
• Oprogramowanie do rozmieszczania detali Offline z nestingiem i możliwością importu plików STEP i modułem zamków w języku polskim
• Zakres roboczy nie mniejszy niż 3000x250x115
• Minimalna długość załadunku 6000 mm
• Minimalna długość rozładunku 3000 mm
• Minimalna średnica obrabianej rury nie więcej niż 20 mm
• Maksymalna średnica obrabianej rury nie mniej niż 150 mm
• Długość odpadu dla Średnicy < 100mm: do 80mm ; dla Średnicy ≥ 100mm do 200mm
• Zewnętrzny system odpylania
• Menu w języku polskim
• Panel sterowania z możliwością podglądu on line strefy cięcia profilu
• Kontrola spoiny zewnętrznej
• Odciąg żużla ze środka profilu
• Średnia dokładność wycinania 0,1 mm
• Masa wycinanych detali do 1150 kg
• Załadunek automatyczny wiązki profili min. 2500 kg
• Moc źródła laserowego min 3kW
• Oznaczenia i certyfikat CE na cały system i jego składowe
Okres gwarancji
24
Kody CPV
42610000-5 Obrabiarki sterowane laserem lub centra obróbkowe 45262670-8 Obróbka metali
45262680-1 Spawanie
Miejsca realizacji adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
mielecki
Gmina
Borowa
Miejscowość
Sadkowa Góra
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-05-12
Koniec realizacji
2021-06-14
Opis
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu dostawy urządzenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub zgody Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego na wydłużenie
terminu realizacji tego zadania w ramach realizacji projektu.
Termin składania ofert: 14 Czerwiec 2021(liczy się data wpływu oferty)
Termin ogłoszenia wyników: 16 Czerwiec 2021
Termin wykonania zamówienia: 30 Wrzesień 2021 Oferta powinna być przekazana:
1.pocztą tradycyjną, listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Stahl System
Janusz Graniczka, Sadkowa Góra 103, 39-305, NIP 8171868979
2.pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy: j.krawiec@stahlsystem.pl
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
2.Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Punkt
serwisowy dostawcy zautomatyzowanego centrum cięcia laserowego z integralnym systemem
spawania w promieniu do 150 km.
3.Oferują centrum laserowe i spawalnicze w jednej maszynie jednocześnie i o parametrach oraz
funkcjonalnościach będących na poziomie co najmniej wskazanym w zapytaniu ofertowym.
4.Koszt dostawy, kompletnego montażu i uruchomienia oraz instalacji zawarty jest w cenie przedmiotu dostawy.
5.Termin realizacji zamówienia: 30.09.2021r.
6.Ważność oferty: minimum 6 miesiąc/y.
7.Wymagane jest dostarczenie szczegółowej dokumentacji technicznej (opis techniczny) nawiązujący do parametrów zawartych w pkt. „Opis przedmiotu zamówienia”.
8.Wykonawca dostarczy Dokumentację techniczno-ruchową oraz instrukcję obsługi poszczególnych
modułów jeśli dotyczy oraz zapewni szkolenie pełnej obsługi maszyny.
9.Warunki i terminy płatności: Wymagane jest wskazanie warunków płatności
10.Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne
powiązania między. Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu. Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w
szczególności na:
•uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
•posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
•pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
•pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza
ofertowego i oświadczeń.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub
niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało
odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.
Kryteria oceny do części 1 Czy kryterium cenowe?
TAK
Opis
Cena -50%
Czy kryterium cenowe?
NIE
Opis
Gwarancja – 25%
Czy kryterium cenowe?
NIE
Opis
Czas Reakcji – 25%
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
-> 2021-05-11 – data opublikowania
-> 2021-06-14 – termin składania ofert
-> ????-??-?? – planowany termin podpisania umowy
Oś czasu realizacji przedmiotów zamówienia
-> 2021-05-12 – Etap1 (początek): Dostawa / Dostawy inne / Zautomatyzowane centrum cięcia laserowego
z integralnym systemem spawania. Wyposażony w zintegrowany…
-> 2021-06-14 – Etap1 (koniec): Dostawa / Dostawy inne / Zautomatyzowane centrum cięcia laserowego z
integralnym systemem spawania. Wyposażony w zintegrowany…